مطالعه اي كه در ييل انجام شد 12 كلمه را شناسايي كرد كه مردم بيشترين پاسخ را به آنها داشتند. و بنابراين ما 12 كلمه بسيار قوي داريم. “كلمات قدرت”. همانطور كه مي توان انتظار داشت ، پنج مورد برتر مربوط به خواسته هاي اساسي انسان است. خواسته ها در عميق ترين مكان هاي ما …
بازاريابي 13 كلمه قوي https://hillbilly.ir/بازاريابي-13-كلمه-قوي/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-13-كلمه-قوي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 25 Apr 2021 13:07:11 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing words https://hillbilly.ir/بازاريابي-13-كلمه-قوي/
مطالعه اي كه در ييل انجام شد 12 كلمه را شناسايي كرد كه مردم بيشترين پاسخ را به آنها داشتند. و بنابراين ما 12 كلمه بسيار قوي داريم. “كلمات قدرت”. همانطور كه مي توان انتظار داشت ، پنج مورد برتر مربوط به خواسته هاي اساسي انسان است. خواسته ها در عميق ترين مكان هاي ما …
مطالعه اي كه در ييل انجام شد 12 كلمه را شناسايي كرد كه مردم بيشترين پاسخ را به آنها داشتند. و بنابراين ما 12 كلمه بسيار قوي داريم. “كلمات قدرت”. همانطور كه مي توان انتظار داشت ، پنج مورد برتر مربوط به خواسته هاي اساسي انسان است. خواسته ها در عميق ترين مكان هاي ما صليب هايي هستند و هميشه آماده پاسخگويي به چيزي هستند.
اين كلمات ، وقتي در معرض ديد افراد قرار مي گيرند ، در احساساتشان ثبت مي شوند تا علاقه و واكنش را به دنبال داشته باشند. پنج مورد اول عبارتند از: سلامتي ، پول ، عشق ، ايمني و پس انداز. هر يك از اين كلمات ، كه براي توصيف مزاياي تبليغات استفاده مي شود ، قابل توجه خواهد بود زيرا “وتر مي زند”.
يك اشتياق اساسي انساني ديگر در تعدادي از مشتريان بالقوه وجود دارد كه سعي مي كنند چيز جديدي را امتحان كنند يا از همه چيز جديد بالاتر باشند. دليل اول كسالت است. مورد دوم نتيجه تصويري از خود است – ميل به ديده شدن به عنوان “لگن”. سه كلمه قدرتمندي كه براي اين مفهوم بكار مي روند عبارتند از: جديد ، كشف و پيشرفت. اين اصطلاحات براي تأكيد بر آنها بايد در يك بيانيه يا گوشه مقدماتي قرار بگيرند.
سه كلمه وجود دارد كه باعث ايجاد احساس امنيت و اعتبار مي شود: آسان ، بي آلايش و اثبات شده. اين كلمات باعث مي شوند مردم اعتماد كنند كه هرگز با محصول يا خدمات مشكلي نخواهند داشت و نااميد نخواهند شد.
12 كلمه آخر شما هستيد. منطقي است ، به ياد داشته باشيد كه بهترين تبليغات “از جمله براي من (شما)” فرياد مي زند. كلمه “من” را از تبليغات خود حذف كرده و كلمه “شما” را جايگزين كنيد ، و يك پيوند مستقيم به ويژگي ها داريد. اين جلوه بيشتري مي دهد.
شايد متوجه شده باشيد كه عنوان 13 كلمه را بيان مي كند. خوب ، ييل يكي را از دست داد. من مي توانم (يكي از اين كلمات وجود دارد) شما (ديگري) را تضمين مي كنم كه اين يك واقعيت ثابت شده است (ديگري) كه كلمه “FREE” يكي از قوي ترين كلمات در زبان انگليسي از نظر بازاريابي است. “دو براي يك” و همچنين “يكي را يكي بخريد رايگان” كار نمي كند.
واكنش خود را نسبت به كلمات قوي تماشا كنيد و سطح واكنش خود را طبيعي فرض كنيد – زيرا اين احتمال وجود دارد.
https://hillbilly.ir/بازاريابي-13-كلمه-قوي/feed/ 0