نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از استراتژي YouTube خود

به جامع ترين خبرنامه تخصصي سئو خوش آمديد.

دوشنبه ۰۶ مرداد ۰۴

نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از استراتژي YouTube خود

۴ بازديد

نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از استراتژي YouTube خود

اگر مارك شما از فيلم هاي تحت حمايت YouTube براي جلب مخاطبان جديد استفاده مي كند ، شما از قبل مي دانيد كه چنين چيزي وجود دارد خيلي اين اتفاق در سيستم عامل رخ مي دهد و گاهي اوقات ممكن است ادامه كار دشوار باشد. اتخاذ رويكرد تفنگ پراكندگي مي تواند هزينه بر باشد و …

نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از استراتژي YouTube خود https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-داده-ها-براي-جلو-ماندن-ا/ https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-داده-ها-براي-جلو-ماندن-ا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 01 Jun 2021 01:45:49 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-داده-ها-براي-جلو-ماندن-ا/

نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از استراتژي YouTube خود

اگر مارك شما از فيلم هاي تحت حمايت YouTube براي جلب مخاطبان جديد استفاده مي كند ، شما از قبل مي دانيد كه چنين چيزي وجود دارد خيلي اين اتفاق در سيستم عامل رخ مي دهد و گاهي اوقات ممكن است ادامه كار دشوار باشد. اتخاذ رويكرد تفنگ پراكندگي مي تواند هزينه بر باشد و …

نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از استراتژي YouTube خود

نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از استراتژي YouTube خود

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از استراتژي YouTube خود" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

اگر مارك شما از فيلم هاي تحت حمايت YouTube براي جلب مخاطبان جديد استفاده مي كند ، شما از قبل مي دانيد كه چنين چيزي وجود دارد خيلي اين اتفاق در سيستم عامل رخ مي دهد و گاهي اوقات ممكن است ادامه كار دشوار باشد. اتخاذ رويكرد تفنگ پراكندگي مي تواند هزينه بر باشد و هيچ خريدار رسانه اي نمي خواهد كانال هاي تست بودجه را كه كار نمي كنند هدر دهد. به حداكثر رساندن پتانسيل استراتژي YouTube خود به معناي خريد با اطمينان و دانستن چگونگي افزايش بودجه خود با حداكثر استفاده از هر ادغام نام تجاري خود است.

كاربران در سراسر جهان هر روز 1 ميليارد ساعت ويدئو در YouTube تماشا مي كنند كه به تعداد كره كره چشم اضافه مي شود. با داشتن محتواي بسيار زياد و بينندگان بسيار ، امكان دسترسي به مخاطبان بسيار زياد است. با اين حال ، اين همچنين بدان معني است كه يافتن راهي براي برجسته سازي نام تجاري شما اغلب مي تواند طاقت فرسا باشد.

از طرف ديگر ، مزيت حجم زياد ويديوهاي YouTube و بينندگان اين است كه نقاط داده زيادي وجود دارد كه مي توانيم از آنها بياموزيم. تمام چالش هاي موجود در راهبرد و گسترش حضور نام تجاري شما در YouTube با داده ها قابل حل است. بهترين كار اين است كه براي شروع به يافتن بينشي كه مي تواند به كارآيي بيشتر استراتژي YouTube كمك كند ، به مدرك علوم داده نياز نداريد.

در ThoughtLeaders ، ما به داده ها اعتياد داريم و از بينش داده ها براي كمك به مشتريان خود براي برنامه ريزي و اجراي استراتژي هاي YouTube كه با نام تجاري آنها كار خواهد كرد ، استفاده مي كنيم. ما هر روز بيش از شصت هزار كانال YouTube را دور مي زنيم تا دقيقاً بفهميم در اين سيستم عامل چه اتفاقي مي افتد. سپس مي توانيم كانال ها و فيلم ها را با توجه به مجموعه اي از معيارهاي مختلف تجزيه و تحليل كنيم: چه مارك هايي وجود دارد؟ آيا فيلم ها پشتيباني مي شوند؟ اين كانال متعلق به چه گروهي است؟ سازنده ويديو كجاست و زبان فيلم چيست؟ موضوعات مورد بحث در فيلم ها چيست؟

همه اين س questionsالات به ما كمك مي كند تا تصويري از استراتژي هاي موفق و محتواي با عملكرد برتر را براي سازندگان و مارك هاي پشتيباني كننده از كار آنها ايجاد كنيم. يكي از زمينه هاي بزرگي كه ما هميشه دوست داريم روي آن تمركز كنيم ، مسئله “روندها” است – چه چيزي اكنون در جهان YouTube جديد است و مهمتر اينكه ، روند بزرگ بعدي كه در گوشه اي كمين كرده است چيست؟ در اينجا برخي از ترفندهاي توسعه يافته براي كمك به ما در كشف چيز مهم بعدي و اجازه دادن به مارك ها جلوتر از منحني آورده شده است:

نحوه استفاده از داده ها براي جلو ماندن از منحني با استراتژي YouTube خود:

محتواي خاصي را با راهنما دريافت كنيد

از آنجا كه دنياي YouTube بسيار گسترده است ، اغلب وسوسه انگيز است كه به آنچه مي دانيد پايبند باشيد و در مورد نوع محتوايي كه ممكن است خودتان مشاهده كنيد تحقيق كنيد. به همين دليل گزارش روند خود را تهيه كرده ايم: براي كمك به خريداران رسانه اي كه فراتر از منطقه راحتي خود باشند و چيز مهم بعدي YouTube را كشف كنند.

به عنوان مثال ، شما ممكن است شخصاً هياهوي زياد پيرامون ASMR را درك نكنيد. صداهاي نرم صداي خش خش ، ميكروفن هاي ضربه زدن به ناخن ، صداهاي خفيف ضعيف – بعضي ها آن را دوست دارند و برخي از آن متنفرند ، و اگر اين نوع محتوا به عنوان يك بيننده انفرادي با شما صحبت نمي كند اشكالي ندارد.

با اين حال ، نگاهي گذرا به گزارش روند ما مي تواند نشان دهد كه اين گونه طي سه سال گذشته چقدر بالا بوده است (بدون اينكه مجبور شويد ساعتها با محتواي ASMR دست و پنجه نرم كنيد):

منبع: thinkleaders.io

در اين مدت بيش از 12000 كانال YouTube فيلم ASMR توليد كرده اند كه 407/7 ميليارد بازديد داشته است. اين بخش بسيار گسترده اي از مخاطبان است كه شما نمي خواهيد آن را ناديده بگيريد ، به ويژه هنگامي كه نگاهي به چند مارك تجاري مي اندازيم كه اين روند را تحت تأثير قرار مي دهند:

اين نمودار مارك تجاري از جهش چشمگير طي چند ماه گذشته برخوردار است ، زيرا شركت ها به توانايي بالقوه حمايت مالي از فيلم هاي ASMR نزديك شده اند. اين شامل برخي از مارك هايي است كه به طور مرتب مشاهده مي كنيم براي حمايت از فيلم هاي ASMR ظاهر مي شوند بهترين راهنماو رايكون و اشتراك مهارت. ما شاهد ارائه BetterHelp در مورد محتواي ASMR در ماه مه 2016 هستيم: آنها مدت ها قبل از اينكه بسياري از مارك هاي ديگر جايگاه ASMR را در YouTube كشف كنند ، پتانسيل اين نوع محتوا را ديدند.

اين اولين ويديوي ASMR است كه توسط BetterHelp حمايت مالي شده است:

https://www.youtube.com/watch؟v=/cc9vUo0ARHYhttps://www.youtube.com/watch؟v=/cc9vUo0ARHY

بررسي روندهاي محتوا به شما كمك مي كند دستورالعمل هاي جديدي براي استراتژي مارك تجاري خود و همچنين سازندگان جديدي كه مي توانيد با آنها شريك شويد پيدا كنيد. گرايش ها كليد كشف روش هاي جديد خلاقانه براي برقراري ارتباط با مخاطبان گسترده تر است (قبل از اينكه مارك هاي ديگر شما را در برابر آنها جلب كنند). همچنين مي توانيد مطمئن شويد كه مارك تجاري شما از مناطقي كه جذابيت خود را از دست مي دهند و محبوبيت آنها را از دست مي دهند ، دور باشد – فقط به روند پيرامون “آرايش چشم دودي” نگاه كنيد. اين نوع محتوا زماني يك روند مطمئن عكسبرداري براي كانال هاي زيبايي بود ، با اين تفاوت كه در حال حاضر در يك رديف ضرر قرار دارد:

منبع: thinkleaders.io

مارك استراتژيك عشق خود را پيدا كنيد (و ببينيد چگونه مي توانيد از آن الگوبرداري كنيد)

نام تجاري شما ممكن است همان شانس BetterHelp را در مثال ASMR كه در بالا ذكر كرديم ، نداشته باشد و اين قابل درك است اگر شما نگران سرمايه گذاري در يك روند قبل از واقعي شدن آن باشيد. براي كمك به شما در خريد با اعتماد به نفس ، تماشاي و يادگيري از مارك ديگري كه به نظر مي رسد همه چيز را كشف كرده است ، گاهي اوقات مي تواند آرامش بخش باشد.

يافتن ماركي كه قبلاً سرمايه گذاري زيادي در حمايت از YouTube انجام داده باشد ، مهم است. اين بدان معني است كه آنها از طريق آزمون و خطا ياد گرفته اند كه چه چيزي براي آنها مفيد است و چه عواملي مثر نيست – و اين بدان معني است كه شما مي توانيد از پرداخت اشتباهات خود جلوگيري كنيد و فقط از اشتباهات آنها درس بگيريد! در حالت ايده آل ، شما مي خواهيد ماركي را پيدا كنيد كه مستقيماً با نام تجاري شما رقابت نكند اما مخاطبان مشابه آن را هدف قرار دهد. (استفاده از استراتژي يك رقيب مستقيم ، اغلب به اين معني است كه در حال حاضر موارد منحصر به فردي را با كانالهايي كه سعي در رزرو آنها دارد ايجاد كرده است.) اگر مارك غذايي هستيد ، شخص ديگري را در فضاي خانه و سبك زندگي پيدا كنيد. اگر يك شركت نرم افزاري B2B هستيد ، شركت ديگري را پيدا كنيد كه با صاحبان مشاغل كوچك صحبت كند. اين نوع همپوشاني خرد به شما امكان مي دهد استراتژي مارك تجاري آنها را شبيه سازي كرده و در بسياري از كانال ها بدون ترس از تضاد منافع با سازندگان ظاهر شويد.

گام بعدي اين است كه بدانيم نام تجاري آنها دقيقاً در كجا ظاهر شده است و بيشتر از چه كانال هايي حمايت مالي كرده اند. اين كار را مي توانيد با گزارش برند Thought Leaders به ​​راحتي انجام دهيد: به سادگي كانال هاي حمايت شده توسط برند مربوطه را ليست كرده و بر اساس تعداد “محتوا” مرتب كنيد تا ببينيد كدام كانال ها به طور منظم در آنها ظاهر شده اند.

به عنوان مثال ، در اينجا كانالهايي وجود دارد كه BetterHelp طي يك سال گذشته در آنها ظاهر شده است:

پس از داشتن ليست كانال ، مي توانيد استراتژي آنها را بهتر درك كنيد. مي توانيد داده ها را صادر كنيد و آخرين باري كه مارك در هر كانال ظاهر شده است را بررسي كنيد تا ببينيد چند كانال را آزمايش كرده اند و هنوز براي آنها كار مي كنند. اين احتمال وجود دارد كه هر علامت تجاري بيش از 6 ماه در آن ظاهر نشده است ، يك كانال موثر براي استراتژي بازاريابي آنها نخواهد بود ، بنابراين مي توانيد آن را از ليست خواسته هاي خود حذف كنيد.

اكنون مي توانيد اين كانال ها را با توجه به فركانس و ارتباط آناليز كنيد: جايي كه نام تجاري اغلب و اخيراً ظاهر مي شود. اين به شما ليستي از كاربران YouTube را مي دهد كه توسط مارك انتخابي شما آزمايش شده است. بديهي است كه اين سازندگان چنان عملكرد خوبي دارند كه مستحق يك رابطه مداوم و طولاني مدت با برندي هستند كه به وضوح مي داند در فضاي YouTube چه كاري انجام مي دهند ، و احتمال بسيار خوبي وجود دارد كه اين سازندگان عملكردي مشابه برند شما داشته باشند. هنگامي كه اين ليست كانال ها را مرور كرديد ، يك نقطه شروع عالي براي استراتژي نام تجاري خود با يك كاتالوگ آماده براي خالقان داريد كه مي توانيد با آنها تماس بگيريد و در مورد مشاركت هاي حامي مالي بحث كنيد.

با استفاده از داده ها ، بهترين تعاملات را با ديدن بهترين عملكرد به حداكثر برسانيد

هنگامي كه كانالي را كه مي خواهيد با آن كار كنيد پيدا كنيد ، تجزيه و تحليل واقعي مي تواند آغاز شود. به جاي اين كه فقط يك ويدئو را رزرو كنيد و به سازنده اجازه دهيد بقيه چيزها را تصميم بگيرد ، وقت آن است كه از نزديك به آن كانال نگاهي بيندازيد و تصميم بگيريد كه از چه نوع محتوايي مي خواهيد “كميسيون بگيريد”. از خاص بودن نترسيد: بيشتر YouTubers از توپ بازي خوشحال هستند ، به خصوص اينكه اين شما هستيد كه پول مي دهيد!

مي توانيد فيلم هاي آنها را بر اساس بيشترين بازديد و پسنديدن مرتب كنيد و ببينيد چه نوع الگوهايي نشان داده مي شوند. به عنوان مثال ، ممكن است فيلم هاي “يك روز در زندگي من” هميشه در اين كانال خوب عمل كنند ، يا ويديوهاي پربازديد همه آموزش “نحوه چگونه” هستند. اين به شما كمك مي كند تا دقيقاً بدانيد كه مارك تجاري شما بايد در چه نوع محتوايي ظاهر شود تا دامنه و تأثير بالقوه ادغام هاي شما افزايش يابد. در مورد برنامه محتواي آينده با سازندگان صحبت كنيد و از داده ها براي پيش بيني عملكرد بهترين فيلم هاي برنامه ريزي شده خود استفاده كنيد: اين همان ويديويي است كه مي خواهيد برند شما در آن برجسته شود! فراموش نكنيد كه با ديدن يكپارچه سازي گذشته آنها با مارك ها و عملكرد در اين فيلم ها ، اين تأثيرگذار را بررسي كنيد.

به ياد داشته باشيد: YouTube در خلا نيست

هنگامي كه به سوراخ خرگوش ديجيتال فرو مي رويد ، به راحتي مي توان فراموش كرد كه YouTube يك آينه دو طرفه است: ممكن است جهان به روندهاي YouTube پاسخ دهد ، اما محتواي YouTube همچنين به دنياي گسترده تر نگاه مي كند. اين بدان معني است كه شما مي توانيد استراتژي YouTube خود را حول رويدادهاي IRL كه ايجاد محتواي محبوب را تضمين مي كنند ، برنامه ريزي كنيد.

فراتر از تقويم سالانه بازاريان تنبل براي روز سنت پاتريك و چهارم ژوئيه فكر كنيد. اين تعطيلات به احتمال زياد در فيلم هاي YouTube شما مورد توجه قرار نخواهد گرفت. در حقيقت ، ما دوست داريم اين ترفند را به عنوان “استراتژي جنگ ستارگان” ياد كنيم ، پس از CRO اشاره كرد كه كانال هاي فيلم و سرگرمي پس از هر بار انتشار جنگ ستارگان به طور مداوم فيلم هاي طرفداران را ارائه مي دهند و اين فيلم ها اغلب بسيار بهتر از حد متوسط ​​خود عمل مي كنند.

آن داده ها چه شكلي هستند؟ ما در مورد 100 كانال برتر كه در سال گذشته در مورد جنگ ستارگان بحث كرده اند تحقيق كرده ايم. از بيش از 51000 فيلم ارسال شده توسط اين گروه از سازندگان ، 8،693 فيلم منتشر شده توسط اين كانال ها “جنگ ستارگان” را در عنوان يا خلاصه ذكر كرده اند. مي توانيم ببينيم كه فيلم هاي “جنگ ستارگان” به طور متوسط ​​114000 بازديد دارند ، در حالي كه براي فيلم هاي بدون عبارت به طور متوسط ​​77000 بازديد دارند.

اين بدان معناست كه شما به عنوان يك خريدار رسانه ، مي خواهيد مارك تجاري خود را در اين ويدئو برجسته كنيد ، و كانال را درست پس از آخرين انتشار بزرگ جنگ ستارگان رها كنيد ، زيرا مي دانيد كه اين تقريباً تضمين شده است كه مي تواند تعداد بينندگان سالم را در كانالي كه با آن اشتراك داريد بدست آوريد. .

آسان است كه با هر كانال يا رويدادي بررسي كنيد و ببينيد كدام الگوها در حال ظهور هستند. بسته به مخاطبي كه هدف قرار داده ايد ، مي توانيد تصميم بگيريد كه چه نوع رويدادهايي را به سمت YouTube هدايت مي كند تا صداي شايع كانال هاي مورد علاقه خود را بشنود. علاوه بر اكران فيلم ، بسته به جايگاهي كه به دنبال آن هستيد ، در اينجا برخي از رويدادها وجود دارد كه ممكن است بخواهيد دنبال آنها باشيد و انواع فيلم هاي معروف كه اين موارد به طور معمول به شما الهام مي دهند:

  • بازي هاي ورزشي (تجزيه و تحليل پس از بازي)
  • روزهاي فروش (آن خريدهاي جمعه سياه)
  • انتشار آلبوم (فيلم هاي نامزدي طرفداران)
  • نسخه بازي ويديويي (پخش مستقيم فيلم هاي بازي)

يك زاويه خوب براي صرفه جويي در هزينه هنگام رزرو اين نوع فيلم ها ، پرداخت نرخ CPV مطابق با ميانگين كلي كانال است ، زيرا مي دانيد احتمالاً ويديويي بيش از ميزان قابل توجهي دريافت خواهيد كرد.

هنگام رزرو ويديو ، با سازنده در مورد برنامه محتواي وي و برنامه هايي كه درباره اين رويدادهاي آينده دارند صحبت كنيد. دانستن موضوع بالقوه فيلم هاي شما همچنين مي تواند پيام هاي برند خود را مطابق با رويدادهاي موضوعي متناسب با مخاطب (حتي اگر ارتباط چنداني با نام تجاري شما نداشته باشند) تنظيم كنيد. به عنوان مثال ، در مطالعه موردي جنگ ستارگان ، از اين زاويه كمپين براي مشتري استفاده كرديم كه ارائه دهنده ابزار آنلاين بود. اگرچه خدمات آنها هيچ ارتباطي با جهان جنگ ستارگان نداشت ، اما بين طرفداران جنگ ستارگان و جمعيت فن آوري و مرداني كه به دنبال دستيابي به آن بودند ، تداخل آشكاري وجود داشت. ادغام هايي كه ما براي اين كمپين رزرو كرديم براساس اصطلاحات جنگ ستارگان ساخته شده و محصول مشتريانمان را به عنوان بخشي از مبارزه با خير و شر ارتقا داده است. همه ترفندهاي خريد رسانه فوق را مي توان به راحتي با اطلاعات اطلاعات مراقبت ما به دست آورد. با ابزار مفيد گزارش روند ما ، آن را رايگان امتحان كنيد – اينجا ثبت نام كنيد.

درباره نويسنده

شوشانا

پس از يك دهه كار در توزيع فيلم و فروش تلويزيون ، Shoshana در سال 2019 به عنوان معاون نوآوري شركت به ThoughtLeaders پيوست. شوشانا اصالتاً اهل لندن است و اكنون در تل آويو زندگي مي كند.

CV شركت:

ThoughtLeaders به ​​تبليغ كنندگان و ناشران كمك مي كند تا در صنعت رو به رشد محتواي حمايت شده حركت كنند. ما توسط هوش مراقبتي پشتيباني مي شويم: استفاده از داده ها براي تجزيه و تحليل ارتباطات بين رهبران انديشه و مارك ها براي شناسايي روند محتوا و استراتژي هاي رشد.

https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-داده-ها-براي-جلو-ماندن-ا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.